Har varit dålig på att uppdatera bloggen, men har haft lite fullt upp och inte hunnit. Men min helg har varit perfekt! I fredags var jag och hälsade på min älskade mamma, hon bjöd på god mat och fika. Älskar att vara hos min mamma vi har det alltid så mysigt och bara snackar om allt. Och varje gång går jag hem med en massa saker som mat och sådan. Hon är världens underbaste! Senare på kvällen kom tjejerna över på fika hos mig, jag bakade muffinsar och kladdkaka. Vi tittade på Kevin Hart och hade det riktigt kul! Sedan åkte vi till donken och åt där sent på kvällen, det alltid kul att sitta på stan och se alla fyllon som kommer in. Man får sig alltid ett gott skratt haha. I lördags åkte jag tidigt till Tamaras nya lägenhet som hon håller på och renovera, hjälpte henne med att måla om rummen. Att måla om ett rum var jobbigare än vad jag trodde, men det blev så fint så de va självklart värt det!! Senare på kvällen så åkte jag till min faster och test sminkade henne inför hennes speciella event nästa vecka. Alltid kul att sminka, jag bara älskar det! Bilder om min helg kommer upp på bloggen. / M

Kommentera

Publiceras ej