God morgon, idag vaknade jag väldigt tidigt då stelios systers barn sov över och dom väckte mig imorse. Dom är så söta! Vi åt frukost och busade lite innan de var dags att skjutsa hem dom. Igår så jobbade jag fram till 21:00, det gick bra och det är alltid kul att vara på jobbet, ibland kan jag gilla mitt jobb det är kul. Jobbar på ett gruppboende och jag älskar hjälpa människor! Efter jobbet så åkte jag till francisca och tjejerna, vi hade det mysigt och trevligt. Sen så fick vi en liten crazy idé och åkte till ängsö kyrkan, det säg att den är hemsökt. Vi hade kul då vi gick i mörkret mitt i natten i nån konstig liknande skog och skrämde upp varandra, men jag va så rädd att jag fick panik och astma. Hehe inte kul men ändå lite, allt gick bra tillslut, alla fick ett gott skratt. Vi hade det kul i alla fall. Senare idag ska jag träffa min vän Tamara, vädret är så fint så det blir att hitta på något ute i solen. / M

Kommentera

Publiceras ej